🔸سوخت به عنوان یکی از زیرساخت های کشاورزی‌ در دوران ماشینی محسوب می شود که کشاورزان برای اجرای عملیات کاشت، داشت و برداشت از ادوات کشاورزی بعضا سوختی استفاده می کنند.

🔸 دکتر پاکمهر پس از بازدیدهای و نظارت میدانی در روستاهای حوزه انتخابیه و مشاهده دغدغه جمع کثیری از کشاورزان، به پیگیری وضعیت تخصیص سوخت به ادوات کشاورزی استان پرداخت.
🔸 رییس مجمع نمایندگان استان در دیدار با مدیرعامل شرکت پخش فراورده های نفتی خراسان شمالی، نسبت به طرح این دغدغه مهم اقدام کرد و گفت: کشاورزان نسبت به سهمیه سوخت تخصیصی به آنان در راستای عملیات کشاورزی خود گلایه مند هستند.
🔸 وی تصریح کرد: علاوه بر کشاورزان، روستاهای مختلفی در استان خواستار تامین گاز مایع هستند که نشان از عدم اقدام مناسب مدیریت استان برای تامین گاز شهری برای روستا نشینان دارد.
🔸 پاکمهر علاوه بر تاکید بر لزوم تخصیص سهمیه سوخت متناسب به کشاورزان خاطرنشان کرد: جهاد کشاورزی به عنوان متولی و مسوول‌ تعیین سهمیه سوخت ادوات کشاورزی استان باید بازنگری مجددی در این کار انجام دهد.
🔸وی بر ارتقا هماهنگی سازمانی ادارات و دستگاه های اجرایی نیز تاکید کرد و گفت: شنیدن خواسته مردم و دردهای آنان در بخش های مختلف به تصمیم گیری واقعی برای زندگی مردم منتج می شود.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *