سید محمد پاکمهر در دیدار با مدیران بانک توسعه تعاون خراسان شمالی به موضوع اشتغال زایی اشاره و اظهار کرد: جذب اعتبارات و اشتغال زایی در استان سیاستی بسیار مهم است که باید از سوی مسوولان استانی پیگیر شود.

وی با تاکید بر موفقیت برخی مدیران در حوزه اشتغال زایی گفت: در سال جهش تولید و رونق تولید مدیران خدمتگذار باید مورد تقدیر باشند.

رییس مجمع نمایندگان استان بر نگاه درون زا برای رونق اقتصادی کشور تاکید کرد و گفت: سیاست برجام محوری و نگاه به بیرون برای رفع مشکلات اقتصادی جامعه برای کشور موفقیتی حاصل نمی کند و باید نگاه را در ایجاد شغل برای جوانان معطوف کرد.

وی بانک ها را بازوی فعالیت اقتصادی در جامعه برشمرد و افزود: تحریم ها از سوی دشمنان به عنوان تهدیدی برای کشور ایران تلقی می شد اما در سال جاری با کاهش چشمگیر درآمدهای نفتی، درآمدهای کشور از بودجه نفت جدا شد و این نشان از پیروزی ملت ایران برابر تحریم ها است.

نماینده مردم ۵ شهرستان خراسان شمالی در مجلس همچنین با تاکید بر رفع بیکاری در جامعه خاطرنشان کرد: با کمک بانک ها و مجموعه های دولتی و اقتصادی باید به رفع بیکاری پرداخت زیرا این آسیب اجتماعی سرمنشا معضلاتی همچون طلاق، سرقت و اعتیاد است و باید نسبت به این موضوع توجه کرد.

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *